Menu
Producenci
Regulamin

 

1. Informacje ogólne

Sklep internetowy www.akumulatorki.pl jest własnością firmy:
D-BEST Dariusz Kuchta
ul. Piecewska 35/154
80-288 Gdańsk
tel.: 501 81 00 11
e-mail: sklep@akumulatorki.pl

NIP: 957-079-95-07
REGON: 193114610
Nr BDO: 000007381
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej UM w Gdańsku pod numerem: 120044 (CEiDG)
Przeważający zakres działalności gospodarczej wg PKD: 47.91.Z

Konto bankowe:
mBank S.A.
nr: 22 1140 2004 0000 3102 3681 1353


Wszystkie produkty dostępne w ofercie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie urządzenia elektryczne (elektroniczne) posiadają oznaczenie CE.


2. Opisy, zdjęcia i ceny produktów

Jeżeli nazwa produktu zawiera liczbę jego sztuk, podana cena jest ceną za podaną w nazwie liczbę sztuk produktu. Na stronach z opisami poszczególnych produktów podane są ceny brutto.

3. Składanie  i realizacja zamówień

Zamówienia przyjmujemy w następujący sposób: poprzez sklep internetowy www.akumulatorki.pl, pocztą elektroniczną na adres sklep@akumulatorki.pl, telefonicznie pod numerem: 501810011 lub osobiście w siedzibie firmy.

Złożone zamówienia realizowane są na bieżąco - zazwyczaj w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia. Przesyłki przekazywane są do nadania w każdy dzień roboczy. W przypadku wystąpienia opóźnienia w realizacji zamówienia zamawiający zostanie powiadomiony o tym fakcie poprzez pocztę elektroniczną lub telefonicznie.

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności poprzez: przelew, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.


Wysyłka za granicę możliwa jest jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu drogą mailową lub telefonicznie. Koszty wysyłki takiego zamówienia ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia.


4. Sposoby dostawy

Oferujemy następujące możliwości dostarczenia towaru:

  • wysyłka do punktów odbioru, usługa ORLEN Paczka - przesyłka dociera zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki. Koszt wysyłki wynosi 7,50zł dla zamówień, które opłacone zostaną "z góry" lub 12,50zł w przypadku płatności przy odbiorze przesyłki.
  • wysyłka do paczkomatów InPost, usługa Paczkomaty 24/7 - przesyłka dociera zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki. Koszt wysyłki wynosi 9,00zł dla zamówień, które opłacone zostaną "z góry" lub 14,00zł w przypadku płatności przy odbiorze przesyłki.
  • wysyłka do punktów odbioru Poczty Polskiej - przesyłka dociera zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki. Koszt wysyłki wynosi 10,00zł dla zamówień, które opłacone zostaną "z góry" lub 15,00zł w przypadku płatności przy odbiorze przesyłki.
  • wysyłka Pocztą Polską, usługa Pocztex Kurier 48 - kurier dostarcza przesyłkę zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki. Koszt wysyłki wynosi 12,50zł dla zamówień, które opłacone zostaną "z góry" lub 17,50zł w przypadku płatności przy odbiorze przesyłki.
  • przesyłka kurierska (firma FEDEX / InPost) - kurier dostarcza przesyłkę zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki. Koszt wysyłki wynosi 15,00zł dla zamówień, które opłacone zostaną "z góry" lub 20,00zł w przypadku płatności przy odbiorze przesyłki.
  • odbiór osobisty w siedzibie firmy - po odbiór towaru zapraszamy do siedziby naszej firmy przy ulicy Piecewskiej 35/154 w Gdańsku (niezbędny jest wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu odbioru).

 

W przypadku, gdy wartość zamówienia przekroczy 500 zł, niezależnie od sposobu zapłaty, nasza firma pokrywa koszty wysyłki do Państwa.

 
Nadane przez nas przesyłki można śledzić wg numeru nadawczego (numeru listu przewozowego) pod następującymi adresami:

- InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

- FEDEX: https://www.fedex.com/pl-pl/tracking.html

- Orlen Paczka: https://www.orlenpaczka.pl/sledz-paczke/

- Poczta Polska: https://emonitoring.poczta-polska.pl/



Uwagi dotyczące dostawy przesyłek kurierskich oraz sprawdzenia przesyłki przy odbiorze.

Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki i określenie charakteru ewentualnego naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera lub pracownika poczty, w tym sporządzenie protokołu szkody, ponieważ ułatwi to nam rozpatrzenie reklamacji.

Kurier dostarcza przesyłki zwykle w godzinach od 8 do 17. Zdarza się niestety, że Klienci w tych godzinach są nieobecni pod adresem dostawy, a kurier może wykonać próbę dostawy maksymalnie 2 razy. Kurier może telefonicznie skontaktować się z Państwem celem ustalenia godziny dostawy, jednak nie jest to jego obowiązek. Dlatego zachęcamy, aby skontaktować się z firmą kurierską telefonicznie i ustalić godzinę kiedy kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości). 


5. Metody płatności

Dla wygody naszych Klientów oferujemy kilka metod płatności:

  • płatności online "Shoper powered by Blue Media" (Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.);

Operatorzy kart płatniczych dostępnych w usłudze płatności "Shoper powered by Blue Media":
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro

 

  •    pobranie - za zamówione produkty zapłacą Państwo przy odbiorze przesyłki;

 

  • przedpłata na konto - po sfinalizowaniu zamówienia otrzymają Państwo informację o sumie do wpłaty i numerze konta, na które należy dokonać przelewu. Realizację zamówienia rozpoczynamy po potwierdzeniu zaksięgowania przelewu na naszym koncie w mBanku;

 

  • gotówka - produkty zamówione przez naszą stronę z odbiorem osobistym w siedzibie firmy mogą zostać opłacone na miejscu gotówką.




6. Reklamacje i gwarancje

Produkty oferowane w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.

Sprzedawca - firma D-BEST Dariusz Kuchta odpowiada na podstawie rękojmi za oferowane produkty na podstawie przepisów prawa. Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy, mogą Państwo skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych wynikających z gwarancji oraz z uprawnień przysługujących Państwu wobec naszego sklepu z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi.

W przypadku stwierdzenia istnienia wady produktu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
Uprawnienie to przysługuje konsumentom w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar poleconą przesyłką pocztową (listem lub paczką) na adres naszej siedziby. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem e-mail sklep@akumulatorki.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego;
- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji;
- przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego;
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis reklamacji).
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Niezwłocznie, jednak nie póniej niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Państwa o dalszym postępowaniu. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszty reklamacji ponosi Sprzedawca - firma D-BEST Dariusz Kuchta.

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt:
e-mail: sklep@akumulatorki.pl
tel. 501 81 00 11

Reklamowane produkty prosimy przesyłać na adres:
D-BEST Dariusz Kuchta
ul. Piecewska 35/154
80-288 Gdańsk

Mając na względzie pozytywną współpracę z Klientami dążymy do możliwie najkorzystniejszego dla Klienta rozwiązania zgłaszanej reklamacji. Informujemy także o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji np. w formie mediacji prowadzonej przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej.


7. Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania towaru. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (przykładowy wzór oświadczenia) przed jego upływem.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa niezwłocznie, a w każdym przypadku nie póniej niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy we wskazany przez Państwa sposób. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem pieniędzy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prosimy przekazać lub odesłać nam towar na adres naszej siedziby niezwłocznie, a w każdym razie nie póniej niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, czyli dostarczenia zwracanego towaru do naszej firmy.

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów m.in.: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 2) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 3) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Zwracane produkty prosimy przesyłać na adres:
D-BEST Dariusz Kuchta
ul. Piecewska 35/154
80-288 Gdańsk


8. Ochrona danych osobowych

§.1 Postanowienia Ogólne

Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Dariusz Kuchta prowadzący działalność gospodarczą pod firmą D-BEST Dariusz Kuchta wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności: ul. Piecewska 35/154, 80-288 Gdańsk, NIP: 9570799507, REGON: 193114610, adres poczty elektronicznej: sklep@akumulatorki.pl - zwany dalej „Administratorem” i będący jednocześnie Usługodawcą Sklepu Internetowego i Sprzedawcą. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
Na potrzeby lepszego odbioru Polityki Prywatności termin „Użytkownik” zastąpiony został określeniem „Ty”, „Administrator” – „My”. Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).


§2. Administrator Danych

Usługodawca jest administratorem danych swoich klientów. Oznacza to, że jeśli posiadasz Konto na naszej stronie, to przetwarzamy Twoje dane jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, adres IP.
Usługodawca jest także administratorem osób zapisanych na newsletter.
Dane osobowe przetwarzane są:

a. zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,

b. zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności,

c. w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną,

d. w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą w zakresie i celu zgodnym z wyrażoną przez Ciebie zgodą.

 

Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: sklep@akumulatorki.pl
Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.
Usługodawca ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
Usługodawca nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy.

Baza danych osobowych zgodnie z przepisami prawa została zarejestrowana w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod numerem 135561.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl