Oferujemy Państwu szeroki wybór akumulatorków, ładowarek do aparatów cyfrowych, kamer, palmptopów, smartfonów i nawigacji GPS - a wszytko to w bardzo przystepnej cenie.

» Wybierz kategorię

 » Jak kupować?
  Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z warunkami sprzedaży w Naszym sklepie internetowym ... [więcej]

 » Gwarancja
  Na wszystkie zakupione u Nas towary otrzymujesz pisemną gwarancję. Okres gwarancji zależy od producenta... [więcej]

 » Ceny
  W Naszym sklepie zapłacisz najtaniej! Pilnujemy, by Nasza oferta cenowa była najlepsza w Internecie... [więcej]

 » O Firmie
  Firma D-BEST jest dystrybutorem szerokiej gamy ładowarek i akumulatorków pozwalających zaoszczędzić Twoje pieniądze i chronić Nasze środowisko... [więcej]

» Strona główna
» Twój koszyk
» Regulamin
 

 

  • Regulamin sklepu internetowego www.akumulatorki.pl



  • 1. Informacje ogólne

    Sklep internetowy www.akumulatorki.pl jest własnością firmy:
    D-BEST Dariusz Kuchta
    ul. Piecewska 35/154
    80-288 Gdańsk
    tel.: 501 81 00 11
    e-mail: sklep@akumulatorki.pl

    NIP: 957-079-95-07
    REGON: 193114610
    Nr GIOŚ: E0011538BW
    Wpis do ewidencji działalności gospodarczej UM w Gdańsku pod numerem: 120044 (CEiDG)
    Przeważający zakres działalności gospodarczej wg PKD: 47.91.Z

    Konto bankowe:
    mBank S.A.
    nr: 22 1140 2004 0000 3102 3681 1353


    Wszystkie produkty dostępne w ofercie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie urządzenia elektryczne (elektroniczne) posiadają oznaczenie CE.


    2. Opisy, zdjęcia i ceny produktów

    Jeżeli nazwa produktu zawiera liczbę jego sztuk, podana cena jest ceną za podaną w nazwie liczbę sztuk produktu. Na stronach z opisami poszczególnych produktów podane są zarówno cena brutto jak i cena netto + stawka podatku VAT.


    3. Składanie zamówień

    Zamówienia przyjmujemy w następujący sposób: poprzez sklep internetowy www.akumulatorki.pl, pocztą elektroniczną na adres sklep@akumulatorki.pl, telefonicznie pod numerem: 501810011 lub osobiście w siedzibie firmy.

    Wysyłka za granicę możliwa jest jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu drogą mailową lub telefonicznie. Koszty wysyłki takiego zamówienia ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia.


    4. Sposoby dostawy

    Oferujemy następujące możliwości dostarczenia towaru:

  • wysyłka Pocztą Polską, usługa Paczka24 - przesyłka dociera zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki. Koszt wysyłki wynosi 10 zł dla zamówień, które opłacone zostaną z góry przelewem na nasze konto bankowe.

  • wysyłka pobraniowa Pocztą Polską, usługa Paczka24 - paczka dociera zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki. Za zamówione produkty zapłacą Państwo przy odbiorze listonoszowi lub na poczcie, koszt wysyłki wynosi 15zł.

  • przesyłka kurierska (firma DPD) - kurier dostarcza przesyłkę zazwyczaj następnego dnia roboczego od dnia wysyłki. W przypadku zamówień które opłacone zostaną z góry przelewem na nasze konto bankowe koszt wysyłki wynosi 25zł. Jeżeli wybiorą Państwo płatność za pobraniem, za zamówione produkty zapłacą Państwo kurierowi przy odbiorze - koszt wysyłki wynosi 30zł.

  • odbiór osobisty w siedzibie firmy - po odbiór towaru zapraszamy do siedziby naszej firmy przy ulicy Piecewskiej 35/154 w Gdańsku (sugerujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia terminu odbioru).


  • W przypadku, gdy wartość zamówienia przekroczy 200 zł, niezależnie od sposobu zapłaty, nasza firma pokrywa koszty wysyłki do Państwa za pośrednictem Poczty Polskiej.

    Nadane przez nas przesyłki można śledzić wg numeru nadawczego (numeru listu przewozowego) pod następującymi adresami:
    - przesyłka kurierska DPD: http://www.dpd.com.pl/trackandtrace.asp
    - Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl


    Uwagi dotyczące dostawy przesyłek kurierskich oraz sprawdzenia przesyłki przy odbiorze.

    Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki i określenie charakteru ewentualnego naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera lub pracownika poczty, w tym sporządzenie protokołu szkody, ponieważ ułatwi to nam rozpatrzenie reklamacji.

    Kurier dostarcza przesyłki zwykle w godzinach od 8 do 17. Zdarza się niestety, że Klienci w tych godzinach są nieobecni pod adresem dostawy, a kurier może wykonać próbę dostawy tylko 2 razy. Kurier może telefonicznie skontaktować się z Państwem celem ustalenia godziny dostawy, jednak nie jest to jego obowiązek. Dlatego zachęcamy, aby skontaktować się z firmą kurierską telefonicznie i ustalić godzinę kiedy kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości). Aktualny numer telefonów do infolinii firmy kurierskiej DPD: 801 400 373, dla telefonów komórkowych: 22 577 55 55


    5. Metody płatności

    Dla wygody naszych Klientów oferujemy kilka metod płatności:

  • pobranie - za zamówione produkty zapłacą Państwo przy odbiorze przesyłki;

  • przedpłata na konto - po sfinalizowaniu zamówienia otrzymają Państwo informację o sumie do wpłaty i numerze konta, na które należy dokonać przelewu. Realizację zamówienia rozpoczynamy po potwierdzeniu zaksięgowania przelewu na naszym koncie w mBanku;

  • gotówka - produkty zamówione przez naszą stronę z odbiorem osobistym w siedzibie firmy mogą zostać opłacone na miejscu gotówką.



  • 6. Reklamacje i gwarancje

    Produkty oferowane w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.

    Sprzedawca - firma D-BEST Dariusz Kuchta odpowiada na podstawie rękojmi za oferowane produkty na podstawie przepisów prawa. Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy, mogą Państwo skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych wynikających z gwarancji oraz z uprawnień przysługujących Państwu wobec naszego sklepu z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi.

    W przypadku stwierdzenia istnienia wady produktu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
    Uprawnienie to przysługuje konsumentom w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar poleconą przesyłką pocztową (listem lub paczką) na adres naszej siedziby. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem e-mail sklep@akumulatorki.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
    - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego;
    - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji;
    - przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego;
    - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis reklamacji).
    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

    Niezwłocznie, jednak nie póŸniej niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Państwa o dalszym postępowaniu. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszty reklamacji ponosi Sprzedawca - firma D-BEST Dariusz Kuchta.

    W sprawie reklamacji prosimy o kontakt:
    e-mail: sklep@akumulatorki.pl
    tel. 501 81 00 11

    Reklamowane produkty prosimy przesyłać na adres:
    D-BEST Dariusz Kuchta
    ul. Piecewska 35/154
    80-288 Gdańsk

    Mając na względzie pozytywną współpracę z Klientami dążymy do możliwie najkorzystniejszego dla Klienta rozwiązania zgłaszanej reklamacji. Informujemy także o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji np. w formie mediacji prowadzonej przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej.


    7. Zwroty

    Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania towaru. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (przykładowy wzór oświadczenia) przed jego upływem.

    W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa niezwłocznie, a w każdym przypadku nie póŸniej niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy we wskazany przez Państwa sposób. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem pieniędzy.
    Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    Prosimy przekazać lub odesłać nam towar na adres naszej siedziby niezwłocznie, a w każdym razie nie póŸniej niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, czyli dostarczenia zwracanego towaru do naszej firmy.

    Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów m.in.: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 2) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 3) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dŸwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

    Zwracane produkty prosimy przesyłać na adres:
    D-BEST Dariusz Kuchta
    ul. Piecewska 35/154
    80-288 Gdańsk


    8. Ochrona danych osobowych

    Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, administratorem Państwa danych osobowych jest firma D-BEST Dariusz Kuchta. Uzyskane w trakcie składania i realizacji zamówienia dane osobowe gromadzone są w naszej bazie danych Klientów i wykorzystywane są jedynie w zakresie koniecznym do realizacji Państwa zamówienia. Nie są one w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, firmom czy organizacjom.

    Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych.

    Baza danych osobowych zgodnie z przepisami prawa została zarejestrowana w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod numerem 135561.


    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
    Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.